So, here it is - post about my hair + tutorial

    Konačno je na red došao i post o kosi. 
Moram priznati da sam odlagala njegovo pravljenje jer nisam bila sigurna o čemu da pišem, šta bi vam bilo najzanimljivije da saznate, da li da dodam i neke slike...na kraju sam samo sela i napisala sve što mi je palo na pamet, tako da se pripremite da dosta skrolujete na dole :D

WARNING!!!
THIS IS A VERY LONG POST

Moja prirodna boja kose je bila dosta svetla dok sam bila mala, onda je počela da tamni sve dok nije došla do one "standardne" smeđe. Prvi put sam je ofarbala za malu maturu kada sam izvukla pramenove boje meda. Naredne dve godine sam eksperimentisala sa tim tonovima a onda je na sredini srednje škole krenulo moje ludovanje. Probala sam manje više sve frizure i boje ali u ovom postu ću pisati o tome kako je biti crvenokosa, farbama koje su vredne pomena i koje preporučujem, onima koje se nisu najbolje pokazale i par reči o tome kako negujem kosu. 
Pa, da počnemo...Samo imajte u vidu da je svaka kosa drugačija, ovo su moja iskustva i nisu univerzalno primenljiva :D

Priču ću započeti jednim lošim iskustvom i upozorenjem. Pre jedno dve godine sam želela da postignem vrišteću, krv crvenu nijansu i kako se nijedna farba nije pokazala dovoljno dobrom da bi postigla efekat "okreću se za mnom na ulici jer sam fluorescentna" probala sam FANI Crazy Color šampon. Tuba košta oko 150 dinara i ne meša se sa hidrogenom i sličnim sredstvima. Ovo je bio rezultat
        Bila sam zadovoljna dva ili tri meseca, sve dok nisam htela da izvučem riđu boju, tada mi je došlo da udaram glavom o zid. Ono za šta kažu da je kolor šampon i da treba da se ispere posle pet do osam pranja, nije nikako moglo da se skine sa moje glave. Nije pomoglo farbanje u svetlije nijanse, skidač boje ni blanš kao poslednje rešenje. Uspela sam da izvučem do roze nijanse i jedino rešenje je bilo ofarbati se u najtamniju crvenu koja će to pokriti.  
Čitala sam na internetu da je veliki broj ljudi zadovoljan brzinom ispiranja i da imaju reči hvale za ovaj proizvod, ali ja sam želela sa vama da podelim i ovo iskustvo, čisto da imate u vidu i to pre nego što se odlučite za eventualnu kupovinu :)

Što se moje riđe boje tiče, neću vas lagati, to je jedna od najnezahvalnijih nijansi koje sam ja imala. Svi znamo da se crvene farbe jako brzo ispiraju, neke više, neke manje, i tvrdim da to nema veze sa cenom, probala sam i one od 200 dinara i one koje koštaju pet puta više, ali su se sve ispirale. Zbog moje podloge koja je dosta svetla (sećate se da sam izlazila iz crne pomoću raznih preparata da bih došla do riđe ponovo, tako da je podloga skoro pa žuta) krajevi se ispiraju na ružnjikavu nijansu plave, a koren mi zbog prirodne boje bude taman, tako da to zahteva farbanje na svakih mesec dana maksimum. 
Da stvar bude još gora, na našem tržištu izgleda kao da vlada neka urota protiv riđokosih tako da je ponuda, pa, jadna. Ne znam u čemu je stvar, ali toliko lepih nijansi su povukli, pa čak i moju omiljenu Garnier 7.40, takozvanu šargarepicu. Ovo je slika iz perioda kada sam se farbala tom nijansom
      Bila sam prinuđena da eksperimentišem i probam sve i svašta nakon njenog povlačenja (sada može da se nađe samo po koja zaostala kutija). Prva farba koja me je oduševila jeste malo poznata i mana joj je što se teško nalazi, ja sam je viđala uglavnom po manjim parfimerijama. Zove se Beauty i košta oko 150 dinara. Probala sam nijasnu Peach i bila sam oduševljena. Nešto je svetlija u odnosu na ono na šta sam ja navikla, ali u zavisnosti od podloge može da izgleda fantastično. 
Nemam sliku iz tog perioda jer nisam uspela da je nađem kada je došlo vreme za sledeće farbanja, pa sam onda uzela Still kolor šampon, nijansa konjakNe dajte da vas to kolor šampon zavara, to je farba kao i svaka druga. Košta isto oko 150 dinara i ispira se brzinom prosečne farbe. Ovo je slika i kao što vidite intenzivnija je u odnosu na prethodnu šargarepicu. 
Aura Explicit 9.4 je još jedna od farbi koju bih pohvalila. 
Na svetlu podlogu ispada intenzivno, tamnija riđa. Cene se ne sećam jer sam je davno koristila, ali je povoljna. Mana joj je što se i ona sada malo teže nalazi (kažem ja, zavera protiv nas, ali viđala sam je u DM-u). Nemam sliku jer, kao što rekoh, probala sam je odavno. Ovako izgleda kutija
Poslednja farba koju sam probala, pre jedno desetak dana, je Evolution. Lako se nalazi, košta oko 500 dinara plus nekih stotinak dinara za hidrogen iz iste kolekcije. Nijansa koju sam ja uzela je 8.4 Light Cooper Blonde i očekivala sam mnogo od nje, naročito na moju podlogu koja je bila svetlija i trebalo je boja sasvim lepo da se primi. Ipak, nešto je pošlo naopako. Prvi utisak mi je bio da je boja jako lepa i slična onoj iz kataloga, ali se nije primila ravnomerno svuda, uprkos tome što je kosa bila jednako namazana. Ako pređemo preko toga, sledeće razočarenje je usledilo nakon prvog pranja kose kada se boja skoro pa potpuno isprala i ostala samo u tragovima. Nadam se da ste vi imali bolja iskustva sa njihovim farbama, čula sam da hvale plave nijanse, ali je nažalost moje iskustvo ovakvo. Šteta jer imaju jako lep izbor crvenih boja. Možda joj pružim još jednu šansu jer mi je u tubi ostala još trećina farbe. To je jedna od prednosti, farba ima 75ml.
Evo slike farbe i nijanse u katalogu (nije baš 100% verna)
Sledeća farba koju ću probati je Keune, dvoumim se između nijansi 7.43 i 7.44
To su ove dve
  Ukoliko ne budem imala sreće ni sa tim, prelazim na pravu kanu koju mi je otkrila Anđela pre neki dan (ne ono što vam prodaju u kesicama sa dodacima svega i svačega) pa šta bude biće :D 
To je začkoljica sa kanom. Prava kana je uvek crvene boje, a crna se dobija u mešavini sa indigom koga, koliko ja znam, nema kod nas u prodaji. Kako će vam ispasti boja niko ne može da garantuje, zavisi od vaše podloge i od toga koliko je držite na glavi, ali garancije nema. 

Što se nege kose tiče, tu ću biti kratka jer je ne tretiram na neki drugačiji način od uobičajenog niti sa nekim specijalnim preparatima. Nekoliko vas mi je pohvalilo kosu i pitali su kako i pored čestog farbanja ona izgleda ovako i moj odgovor je da ja mislim da je u pitanju samo genetika. Probala sam dosta šampona i balzama, padala sam na reklame i na one silne 2 u 1 i 3 u 1 skupe proizvode, koji su mi kosu samo oštetili i učinili da se masti više nego ikada. Sada koristim najobičnije šampone kao što su breza, kamilica, kopriva, i takve balzame. Ponekad uzmem i bebi šampon. Masku za kosu stavljam jednom nedeljno i koristim Genera pakovanje sa mirisom kokosa. Avonov serum za suve krajeve kose takođe preporučujem, kao i Intesa penu za kosu (a koristim i njihov lak )
   Za frizure je zaslužna Slavica kod koje se šišam već desetak godina a farbam se uvek u kućnoj radinosti (hvala mami). Posle toliko godina stekla sam potpuno poverenje u nju i mogu da sednem na stolicu i da joj kažem da radi ono što smatra da bi bilo najbolje. Mogli ste i sami da primetite da sam uvek sklona promenama i čestom eksperimentisanju sa kosom, vidi se po tome koliko sam boja i frizura promenila samo za ovih par meseci. Često umem da kažem: "E, to je sada to, nema promena jedno vreme, ovo mi se sviđa, ovo sam ja" i onda se za dve nedelje probudim, odem po farbu, zakažem šišanje i sve promenim. 
Nemojte da vas moje kukanje na stanje na tržištu odvuče od toga da se oprobate kao crvenokosi, ukoliko je to ono što zaista želite verujte mi da vredi. Ne znam zašto, to je samo boja kose, ali ima "ono nešto" :D 
Šala :)))
   Za kraj, obećani tutorijal o frizuri sa maramom koju gledate u poslednjih par outfit postova. Pošto su me i video i gif izdali moram to da uradim na ovaj način. Slika je nešto veća kada se klikne na nju ali mislim da to nije problem jer se ionako radi o krajnje jednostavnoj frizuri za pravljenje :)
Nadam se da sam vam svojim iskustvom malo pomogla i da nisam puno udavila. 
Ukoliko sam nešto zaboravila da kažem, ili bi voleli da pišem o iskustvima sa skidačem boje i prelascima iz crne u druge nijanse, kažite i biće drugi deo ovog posta. Isto tako, ukoliko vi imate neke korisne savete za mene, bila bih vam i više nego zahvalna. 
Puno :**