My makeup routine

        Pre svega, izvinjenje zbog kašnjenja posta, svetlost i moje (ne) umeće rukovanja novim 
aparatom su mi zadavali probleme prilikom rađenja swatch-eva pudera, koji nisu 100% verodostojni, tako da imajte na umu da su uživo nijanse malo svetlije. 
prvom delu posta, koji je bio posvećen proizvodima za negu lica, već sam spomenula kako je moja koža normalna, kako nikada nisam imala većih problema sa njom i da imam izrazito svetao ten sa pegicama koje dobijem leti kada ovog vampira malo dokače sunčevi zraci. Iz tog razloga, puderi koje koristim se razlikuju u zavisnosti od godišnjeg doba, kao i kod većine devojaka, pretpostavljam. Trenutno sam jako ponosna na svoju svetlu put, ali sam do pre pet, šest godina radila sve što je u mojoj moći da imam tamniji ten. Letovanja sam provodila od jutra do sutra sunčajući se, povremeno odlazila u solarijum, koristila nijanse pudera koje nikako nisu odgovarale mom tenu... Na svu sreću, vremenom sam jako zavolela ovu svoju odliku i volim to i da istaknem.
Mislim da je osobama sa izrazito svetllim tenom teško da nađu pravu nijansu pudera za sebe jer se one u našoj zemlji jednostavno ne uvoze. Druga stvar, svi znamo koliko je teško pod svetlom u radnjama proceniti i znati kako će to da izgleda na vašem licu. Ovo su neki od razloga zbog kojih sam ja u jednom trenutku završila sa osam tečnih pudera, dva kamena i jednim u prahu. Dva tečna sam prosledila dalje i ostala sa ovim što vidite (na slici nedostaje jedan u kamenu koji nije hteo da se fotka, ispao mi je i pretvorio se u prah).

 Počeću odmah sa Deline puderima, to su dva ista koja možete videti, jedan od njih je promašena nijansa, koja mi je pretamna, a drugi je za mene idealan i koristim ga poslednja dva meseca. U pitanju su nijanse San Remo (broj 0) - koja je meni apsolutno savršena, i Florida (broj 3). Postoje još i Lido (broj 1), Riviera (broj 2) i Capri (broj 4). 
Za Deline ne bih ni rekla da je u pitanju puder već više tonirana krema. Moć pokrivanja mu nije velika, kao ni sposobnost matiranja i ne zadržava se ceo dan na licu, što meni ne predstavlja problem jer ja preko njega uvek stavim malo pudera u kamenu i ništa mi više ne treba. Ne bih ga preporučila osobama sa masnom kožom i koži treba malo više vremena da ga upije. Takođe, čini mi se da sve njihove nijanse idu na roze, dok je 0 koju ja imam najneutralnija, ali i dalje rozikasta, što mom podtonu odgovara. Ukoliko nemate problema sa tenom, ne treba vam velika moć pokrivanja i nemate masnu kožu, probajte Deline. Cena je oko 400 dinara i može se naći u manjim parfimerijicama i Liliju. 
     Sa leva na desno: Bourjois Healthy Mix Serum Vanilla 52, Aura Invisible Foundation, Avon Callming Effects Nude, Deline Florida 03 i najveći swatch je za Deline San Remo 0.
Slika je uslikana sa blicem  i ovako izgledaju puderi naneti u debljem sloju.

Još jedan od pudera koje možete videti na slici jeste Avon Callming Effects, najsvetlija nijansa Ivory. Oduševljena sam bočicom, pumpicom, mirisom, ali ne i nijansom. Da je svetla - jeste, da vuče previše na roze nego što meni treba - vuče, i imala sam problem sa njegovim razmazivanjem jer se brzo sušio, ali čitajući recenzije na internetu vidim da sam u manjini sa takvim problemom. Moć pokrivanja mu je veća nego što je slučaj sa Deline, i duže se zadržava na koži. Dosta je hvaljen pa možda nije loše da ga testirate sami. Cena mu se kreće oko 500 - 600 dinara, u zavisnosti od kataloga, a dobra je stvar što uvek možete da poručite tester. 

Aura Invisible Foundation, najsvetlija nijansa je u pitanju, ali ja nigde ne vidim broj niti naziv. U svakom slučaju, ovo je sve samo ne nevidljiv puder. Nijansa kao nijansa nije loša ali šta to vredi kada izgleda kao da sam na lice stavila masku i umrtvi ga u potpunosti, plus, miriše na detardžent za sudove (nije mu istekao rok trajanja). Moj savet je da ga zaobilazite, premda nisam sigurna ni da li se pravi i dalje, pošto ga nisam viđala na stalcima sa Aura šminkom, a možda mu je samo promenjena ambalaža. 
Redosled je isti kao i na prethodnoj slici, samo sada bez blica.

Još jedan proizvod iz Avona je Solutions Beautiful Hydration Tint Release Moisturiser SPF20
Kao što sam naziv kaže ovo je hidrantna krema u boji sa zaštitnim faktorom, koju najviše koristim leti. Swatch za nju nemam jer nije bilo poente praviti, krema je bela sa sitnim tamnim česticama i prilagođava se tenu. Moć pokrivanja je jako slaba ali je ja volim zato što mi osveži lice, a kada je matiram sa puderom u kamenu, stoji ceo dan. Cena je oko 400 dinara. 

I za kraj Bourjois Healthy Mix Serum nijansa Vanilla, broj 52
Ovo je puder koji meni u svemu odgovara, osim po nijansi, koja mi previše vuče na žuto. E, tu dolazimo do onog da kod nas nema dovoljno svetlih nijansi. Najsvetlija koja postoji je 51 a kod nas ima da se kupi od 52, koja meni stoji jedino pred kraj leta kada dobijem malo boje. Zato, ukoliko niste previše svetlog tena i odgovara vam cena (oko 1200 din, nisam sigurna) sve preporuke za serum.
         Sa leva na desno: Bourjois healthy mix serum Vanilla 52, Avon Callming Effects Nude, Aura invisible foundation, Deline Florida 03 i Deline San Remo 0.
Slika je sa blicem i puderi su blago razmazani. Vidite kako se poslednji Deline već sada skoro u potpunosti stopio sa mojim tenom dok se ostali vide. Izvninjavam se na promeni redosleda swatch-eva.

Sledeća slika je bez blica, prirodno svetlo

I za kraj priče o tečnim puderima, jedna slika izbliza, prirodno svetlo, bez blica.
   Vidi se da prva dva - Bourjois i Aura vuku više na žuto, Avonov  Deline 0 na rozikasto a Deline 3 malo i na narandžasto.

Što se kamenih pudera tiče - Avon Ideal Shade, nijansa Fair je puder u prahu, 
ima 20g a za cenu nisam sigurna jer ga nisam videla u katalogu u skorije vreme. Sledeći (koji je ispao prilikom slikanja) je Golden Rose Silky Touch, nijansa broj 04. U pitanju je puder u kamenu koji ima 12g i košta oko 200 - 250 dinara. Moja dobitna kombinacija je Deline broj 0 sa Golden Rose Silky Touch, nijansa 03. Nemam zamerke ni na jedan od ovih pudera, ali su ostala dva pala u zaborav od kada sam otkrila ovaj poslednji. Kamene pudere, kao i one u prahu, nanosim kabuki četkom, a tečne sunđerčićem, dok ne savladam četku za nanošenje tečnog pudera.
    Sa leva na desno - Avon Ideal Shade Fair, Golden Rose Silky Touch 03 i Golden Rose Silky Touch 04.
Slika je bez blica, prirodno svetlo.

Rumenila i senke su mi najmanje bitni i na to najmanje pažnje obraćam. Senke koristim samo kada mi se eksperimentiše i za tu potrebu imam dosta "ludih" boja, a što se rumenila tiče, imam jedno na braon, na roze i dva kajsijasta, meni dosta. Osveže ten i stavljam ih skoro svakodnevno ali ne opažam razliku između jako dobrog i osrednjeg rumenila. 
U kolekciji imam Avon Arabian Glow kuglice i roze seeing stripes, Golden Rose Compact Blus 307 i Don Juan RL94 (mislim da je to oznaka, ali nisam sigurna). 
Da budem iskrena, Avonovih cena se ne sećam, Don Juan ima smešnu cenu, oko 100 dinara a rumenilo je, ako je verovati komentarima, odlično, i njega koristim najčešće, a Golden Rose je do 300 dinara.

Jedna od stvari bez koje ne mogu je eyliner. 
Crni je Golden Rose Dipliner (oko 250din), braon Miss Sporty (do 200din) a ljubičasti Essence gel eyeliner (na popustu plaćen 130din). Nemam nekih naročitih zahteva kada je četkica u pitanju, jer sam se do sada dovoljno izveštila (baš sam skromna, hehe). Trenutnim izborom nisam naročito zadovoljna, Miss Sporty se sporo suši i teško je iscrtati punu liniju. Essence mi se u rekordnom roku osušio u teglici pa ću vam odmah dati mali savet, koji sam ja kasno saznala, a to je da teglicu držite naopačke, a Golden Rose je solidan. Kažem solidan jer su meni oči toliko osetljive pa mi smetaju sunce, sneg, vetar, hladnoća, suze pa mi se svaki eyliner skida u uglovima očiju. Iz tog razloga, kada se osuši preko stavim mat crnu senku, koju nanosim četkicom od starog eyeliner-a. 
Ukoliko imate preporuku za neki dobar crni eyeliner, po mogućstvu da ta kozmetika nije testirana na životinjama, pišite :)

Moja ospesija i deo svakodnevne šminke - karmini.
Dosta njih ste imali prilike da vidite u dva posta po nazivu "If I walk outside without lipstick, I feel naked" a uskoro vas čeka i treći deo. Preferiram tamnije nijanse, naročito crvene, i što luđe to bolje. Nude nijanse sam nakupila kada sam počela da koristim karmine pa sam išla na sigurno, sada ih retko kada stavljam.

I za kraj, ovo je šminka koju koristim svakodnevno.
Maskaru nisam spomenula, u pitanju je Golden Rose Cat Walk narandžasta, koju sam uzela pre nekoliko dana da isprobam. Cena je oko 200 dinara, u pitanju su nove GR maskare sa gumenom četkicom. Nije loša, ali je svakako neću uzeti ponovo. Meni je potrebno nešto za volumen a ova trepavice više izduži. Na slici takođe vidite Avonove trobojne senke rosewood, čiju najtamniju nijansu koristim da bih istakla obrve uz pomoć Essence šablona i četkice koja je došla uz njih. Moja šminka za dan i veče se ne razlikuje, svetao ten, istaknute obrve, eyeliner i crveni karmin su nešto sa čime me možete videti u 12 popodne i 12 uveče.

To bi bilo to od mene što se šminke tiče.
Nadam se da sam makar malo pomogla ovim postom svima vama koji ste u potrazi za svetlijim nijansama pudera, ukoliko imate bilo koje pitanje, kao i uvek, možete mi poslati mail ili pitati u komentarima, odgovoriću čim budem mogla. Takođe, ukoliko i vi imate neke predloge za mene, budite slobodni da to i podelite.
Puno :** do sledećeg posta...

5 comments:

yanmaneee said...

supreme clothing
bape clothing
spongebob kyrie 5
jordan shoes
hermes birkin
yeezy wave runner 700
golden goose slide
moncler
supreme hoodie
supreme clothing

stinoos said...

have a peek at this web-siteread here this contact formtake a look at the site here weblinkvisit the site

bateys said...

next best replica bags online 2018 Dolabuy Celine replica bags nyc my response replica bags from korea

mctese said...

replica bags nyc try these out p8d75f1t43 replica bags china free shipping official statement i3n00o2w05 replica gucci handbags replica bags in china replica radley bags replica hermes bags q3a77k2z36 replica bags louis vuitton

teshat said...

this page Dolabuy Loewe her response Celine Dolabuy you can find out more cheap designer bags replica

Post a Comment