New in - shoes, ring and hat

Pošto sam preterala sa kupovinom letnje obuće prešla sam na jesenju :)
Ukoliko niste znali, u Deichmann-u je u toku akcija koja se odnosi na robu koja je na sniženju. Ukoliko kupite dva artikla drugi dobijete u pola cene, a ako kupite tri treći dobijete za dinar (računa se ono što je najjeftinije). Akcija se odnosi i na torbe i na obuću. Nažalost, ja nisam našla mnogo toga zanimljivog, skoro sve torbe na akciji su rasprodate, brojeva je ostalo jako malo, ali onda sam ugledala ove cipele. 
Crne sa rozim đonom u dendi fazonu, koje već vidim sa crnim boyish šeširom, su 2300 dinara i ima još par sličnih modela, a ove druge proštepane, koje me podsećaju na Ciciban obuću, su snižene sa 3400 na 1700 dinara.
U svakom slučaju mislim da vredi otići i pogledati.
    I istog dana kada sam se iznenadila cipelama, u sandučetu me je sačekao paket iz Finske. 
Kod Natali na blogu sam osvojila ovaj divni House of Harlow 1960 prsten...
     Za kraj, ovako izgleda kada vas najmiliji obraduju i uzmu nešto što vam je baš po ukusu.
  Mene jako podseća na modernu verziju cloche šešira koji su se nosili dvadesetih godina, a imaćete prilike da ga vidite već u narednom outfit postu....
  P.s. u pripremi je dugo obećani post o kosi sa tutorijalom kako napraviti frizuru sa maramom iz poslednjih par postova, možete ga očekivati početkom nedelje.
Puno :** i uživajte u vikendu

No comments:

Post a Comment