Come on rock me Amadeus

     Oblačim se isključivo prema raspoloženju i verovali ili ne, ima dana kada nisam za tufne, mašne, jednoroge, leptiriće i dugu :) 
To ne znači da nisam dobre volje već da me je možda inspirisao neki drugi modni period, muzika, novi komad odeće, i tako dalje. To je bio slučaj sa ovim farmericama koje sam vam pokazala pre mesec dana i koje su još jedan od onih "sve za 50 dinara" ulova sa buvljaka. Videla sam ih jedino u ovoj osamdesete su ponovo u gradu kombinaciji i mogu vam reći da sam se osećala opasno dobro, hehe :D 
Nadam se da se i vama sviđa, puno :** do sledećeg posta a za vaše dobro raspoloženje 
          Farmerice: Buvljak u Zemunu (50din); Majica: Butik Velebit (oko 200din); Kaiš, sandale i torba: Kineski butik (200, 1800 i 800din); Naočare: Vintage, Mali oglasi (300din): Nakit: nešto vintage a nešto iz raznih no name radnjica.

No comments:

Post a Comment