Daily dose of inspiration

     Mislim da već znate da sam osoba koja voli da šeta kroz stilove, da se uvek poigrava i transformiše. To mi je jako bitno jer ja pre svega volim modu a ne samo jednu modnu eru.
Svakako da se kroz blog stekne utisak o tome šta je to što možda više od ostalog "ide uz neku osobu" ali često taj utisak zna da zavara jer mi vam prikazujemo samo jedan delić našeg života i samo neke od mnogobrojnih kombinacija, makar je to slučaj sa mnom.
U mom prethodnom outfit postu ste mogli da vidite jedan malo alternativniji retro fazon, da ga tako nazovem, sa kojim eksperimentišem dosta i koji mi je jednako drag kao i stil u kome ste možda navikli da me viđate poslednjih par meseci.
Retro kombinacije mnogi povezuju isključivo sa erom pedesetih i šezdesetih godina, tufnama, cvetićima, maramom u kosi, mačkastim naočarima, i tako dalje, ali retro je mnogo više od toga.
Zato su tu Laura i njen blog Views of Laura da vam predstave bliže ovakav način odevanja gde jednu od glavnih zvezda čine farmerice sa dubokim strukom, koje niko ne nosi tako dobro kao ona, više crnih i zlatnih detalja, tufne na drugačiji način, bajkerske čizme i stav. Rekla bih da je ovo seksi i atraktivan alternativni retro :D
Puno :** do sledećeg posta a za potpun ugođaj klik klik Welcome to the jungle...
P.S. this is not me, this is Laura :)

No comments:

Post a Comment