Flower power...

      Nešto cvetno, nešto braon, nešto retro, nešto vintage i nešto što "nije iz te priče"...Kada uprostimo stvari, tako je izgledalo pravljenje moje kombinacije. Sa ovom sam bila u potpunosti zadovoljna jer je ispunjavala kriterijume, a veliki plus je bio i što sam dobila priliku da nosim moj House of Harlow 1960 prsten. Kada imam tako efektan komad nakita, ništa više mi nije potrebno. Osim možda marame u pastelnim tonovima, vintage naočara i ljubičastih baletanki da razbiju zelenilo. Ali, to sam samo ja :)
Puno :** do sledećeg, čuvenog 100. posta :)
        Haljina: Butik Osmeh (oko 1000din); Baletanke: Butik Grand (500din); Torba: New Yorker (2590din); Kaiš: Kineski butik (200din); Marama: mamina; Naočare: Vintage, Buvljak u Zemunu (100din); Prsten: House of Harlow 1960, poklon

No comments:

Post a Comment