Intergalactic Diner


      Sinoć smo dragi i ja otišli na večeru u Intergalactic Diner
To je prvi dajner koji je otvoren kod nas pre samo par meseci, i na sajtu možete naći simpatičan opis ovog mesta:
"Mali obično ne skupi restoran koji podseća na vagon restoran u vozu i u kome se služi brza hrana i sluša jukebox i u kome nije dozvoljeno đuskanje po nameštaju".
E pa ja sam đuskala, ne možete očekivati da sedim mirno kada se pusti Elvis ili The Clash, nema šanse :D
Biranje pesme na jukebox-u je samo pet dinara i sav prihod od toga ide u dobrotvorne svrhe.
Za sada ovo mesto je jako malo ali se već radi na proširenju. Dobra strana je što radi 24/7.
Na sajtu se takođe može naći meni sa cenama. Najveći je izbor burgera, ali ima i za nas ne mesoždere da se nađe nešto. Moj savet vam je da ako ne jedete meso a niste sigurni da li ga ima ili ne u nekom jelu, jednostavno pitate, da se ne bi prešli kao ja. Ipak, zahvaljujući ljubaznom osoblju nesporazum je rešen pa sam uživala u svojoj hrani. I obavezno probajte pancakes sa javorovim sirupom.
Vegetarijanski burger
Ubrzo je tanjir bio prazan...
I za kraj, par sličica moje kombinacije. 
Nosila sam vintage blago prozirnu košulju koja je sama po sebi dovoljno upečatljiva tako da sam se odlučila da ostatak bude prilično sveden i bez nekih efektnijih detalja. Izvinjavam se zbog malo slika koje pritom nisu najboljeg kvaliteta niti napravljene na idealnoj lokaciji, ali bilo je prilično kasno pa smo hteli da napravimo par fotki na brzinu dok ne padne mrak. Sledećeg puta će to biti mnogo bolje, obećavam :)
Puno :** i javite mi utiske ako se odlučite da posetite dajner.
Goofing around...
        Košulja: Vintage (Mali Oglasi, 250din); Farmerice: No name i ne sećam se cene; Baletanke: Mali Oglasi (800din); Torba: Kineski butik (800din); Sat: Mali Oglasi (oko 300din); Minđuše: Prolaz na Z. Vencu (50din); Naočare: Mamine

3 comments:

Post a Comment