Wimoweh...

     Zdravo svima, nadam se da ste uživali u vikendu, ja sam svoj provela u kupovini, odmaranju i pokušajima da preživim ove vrućine, koji su izgleda bili uspešni :)
 Ovo je moj 100ti post, i iako tim stvarima ne pridajem mnogo pažnje, htela bih da se zahvalim svima na podršci koju mi pružate, komentarima i konstruktivnim kritikama.
   Isto tako, iskoristila bih ovu priliku za jedno malo obaveštenje koje se tiče nekih rubrika na blogu koje sam najavila - nisu izbačene, niti sam odustala od njih, samo sam se malo ulenjila i ja uz sezonu godišnjih odmora, i pretežno puste ulice grada.
Tako da, samo malo strpljenja na kom sam unapred zahvalna, i uskoro ćete ponovo imati prilike da saznate gde da kupujete lepo i povoljno, ili da vas inspiriše street style.
Ostavljam vas sada sa sličicama koje su obeležile prethodnih par dana...
        Noviteti. Mislim da bi uskoro mogao i "If I walk outside without lipstick I feel naked" treći deo :)
 Jedan od rethih trenutaka kada je park prazan
Ovo je Žuća, mala lutalica koja svako veče strpljivo čeka svoju hranu...
Igra se dete...
Najbolja kineska hrana u restoranu Stepenice
I naravno, kolačići sudbine :D

Lenjivice moje...
Nova torba. Obožavam ovaj oblik
Malo instant vraćanja u detinjstvo. Sličica sa zemunskog buvljaka
 Prelepi zalazak sunca na keju
  Još jedna nova torba koja će vam ubrzo dosaditi koliko planiram da je nosim :)
 Totalno pin up
 Ovih dana omiljene + Balzak. Stara knjiga, jako stara. Njih najviše volim, njihov miris, stranice...
...
           Za sve koji su pitali nakon posta o tetovažama - da, imam ih i ja, i planiram ove godine još jednu ;)
           Malo me sramota ovo da napišem da sam kupila još jedne naočare ali vam neću reći koje su to po redu  :D
 Nova u mojoj kolekciji...
 "Nisam ja ovo uradila sa prostirkom, tako je bilo kada sam došla" pogled
Hipi momenat za kraj...
Puno :**

No comments:

Post a Comment