O tome koliko sugestivne reklame umeju da budu nema smisla preterano mnogo govoriti. Svi znamo šta im je cilj? Da nas ubede da je baš njihov proizvod onaj koji bi trebalo kupiti, ohrabre da se opredelimo baš za njega. Sama fotografija, kolorit, forma reklame, najbolje deluje kada je prati pisana reč, lako pamtljiv, catchy slogan. Ne mora se svima svideti određena slika, niti će svima biti jasno šta ona sugeriše, ali kada je ta slika podvučena pisanom reči, reklama deluje još ubedljivije. Način informisanja o novim modnim promenama, u zavisnosti od tehničkih mogućnosti, menjao se iz godine u godinu, a ja vas sada vodim nekoliko decenija unazad da vidite kako su izgledale reklamne kampanje u periodu od tridesetih do šezdesetih godina dvadesetog veka (ukoliko želite da znate iz koje godine, ili ere je određena reklama, kliknite na sliku i pročitajte to u njenom nazivu). Namerno ne želim da dužim sa temom o modnim centrima i njihovim reklamiranjem jer je to opširnija tema koja zaslužuje poseban post.
Puno :* do novog posta, i želim vam divnu retro nedelju...
No comments:
Post a Comment