It's Friday, I'm in love

 Pozdrav svima :)
Ovog puta ću biti zaista jako kratka, i ne, neće uslediti roman nakon ove rečenice, kao što obično biva. Da budem iskrena, grize me savest što sam se baktala sa slikama umesto da radim nešto korisno za faks, tako da računam ako budem kratka ovde i odmah odem da radim analizu trejlera (ne pitajte) nije strašno :)
Planirala sam uskoro da napravim jedan "pitajte bilo šta, samo da nije mnogo nepristojno" post, možda čak i video, podstaknuta još jednim intervjuem koji sam dala, ovog puta za Minelin blog, tako da klik klik ako već niste videli.
U svakom slučaju, očekujte i to uskoro, a ja vas puno :** do prekosutra...
Pantalone: Kineski butik (1600din); Košulja: New Yorker (790din); Torba: New Yorker (2790din); 
Bandana: Mali oglasi (150din); Naočare: Restyle.com (1200din sa poštarinom);Minđuše: Z.Venac (50din)

No comments:

Post a Comment